Hygge snak med tragisk baggrund

Havde idag en hyggelig snak, med en fra bedrageriafdelingen i Sønderborg kommune.

Det dog en lidt mere tragisk baggrund, da jeg er blevet meldt for bedrageri.

Hvilket går på at jeg skulle være mere aktiv, end jeg har sagt til kommunen. Ligesom at mit overvågningssystem

er for at kunne sætte sig hurtigt i kørestolen, hvis kommunen skulle komme uanmeldt.

Det sjove er dog, at anmelderen ikke har sat sig ind i tingene. For har både denne blog, men at jeg også sidste

gang jeg fik en anmeldelse var jeg ude og forklare tingene.

Denne gang ser jeg det bare som ren chikane, og at personen som har anmeldt mig ikke er klogere. Nu har

personen haft chancen for at læse, hvad der er op og ned. Men personen har ikke lært noget af det og har

åbenbart heller ikke ville spørge konfrontere mig, som jeg opfordrede personen til.

Må vist bare konkludere, at nogle bare tror de er klogere end alle andre og ikke gider lære noget nyt.

Har virkelig ondt af sådan mennesker, for det jo dem selv de udstiller.

 

Men skal have fat i Jim Lyngvild, for han lagde dette billed ind første april. Håber dog han vil udvikle produktet,

for det vil nok kunne hjælpe mange mennesker. Hans slogan til kampagnen: “Til alle med ondt i røven”

12928241_1033306773382330_95560017476418242_n

Jeg undre mig dog over at man ikke tager chancen, og får en fornuftig dialog frem for at bare melde andre.

Man sætter jo gang i hele systemet, for kommunen skal tage sådan henvendelser seriøse og undersøge tingene.

Det vildt at man vil være det bekendt over for sine medborger, at man ikke selv stikker en finger i jorden inden.
Jeg håber i andre vil tænke jer om, inden i anmelder en til kommunen.

Hilsen Henrik

Skriv et svar